mollesnutten

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av molle - 22 augusti 2012 18:36

Den här veckan har det bara blivit promenader runt här.Inga springa lös i skogen ,men idag så hände det.Matte kom hem tidigt.Åka till eker sa hon yeasss

 

Kom igen nu här finns det kantareller.

 

Men snälla skynda dig kasta kotten nu då.

 

Dom finns ju här,små visserligen,men kom häråt sen

 

Härinne är dom större.Visade matte 2 nya ställen idag,hon blev impad.Fast egenteligen fjäskar jag bara,vill hon ska köpa nya oxöron till mig.Jag gav ju bort ett till den där rottisvalpen förra veckan.Så nu är jag sugen.

När man är i skogen är det viktigt att koppla av också.  

Först ett dopp i vattengropen.

 

Sen klämmer man ner sig i en håla på stigen,skulle helst vart lite fuktigare.  

Då blir man så här snygg,saknar att det inte blev lite lera också.Då hade jag vart riktigt snygg sen.

Men precis när vi kom hem kom regnet.Så till helgen kan jag nog bli riktigt vacker.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards