mollesnutten

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av molle - 16 augusti 2012 06:21

I måndags va vi i skogen där matte letar svarta saker

 

Ni vet såna som inte är mig.Vi gick på ett nytt ställe där.Och hitta massa stora kantareller och då va ju inte kameran med förståss.Läskigt va det också för det lukta av vildsvinen där.Jag tyckte vi kunde gå därifrån,men matte va förståss tvungen att kolla runt .Och plocka upp dem.

Tisdagen va tråkdag

 

Kan vi inte göra nåt roligt.Nehej matte gick och hälsa på en liten rottistik.Skulle visst diskutera om det fanns nåt sätt att hjälpa henne få ett nytt bra hem.Det är bra att matte hjälper till med sånt ibland.För alla hundar behöver ju ha en bra matte.Som hittar på mycket skoj.Själv gav jag henne ett oxöra för hennes tänder klia.

Igår skulle vi ut på kul i alla fall.

  foto Gun-Britt Sjöberg


Nu har smulans matte en ny hund med igen.Den här heter ruff och blir nog bra,när han lärt sig att inte sno mina kottar.Hi hi matte hade glömt kameran igen,hade ett himla sjå med att få bilden rättvänd in i datan.Så nu är hon helt gråhårig snart,rätt åt henne då kanske hon inte glömmer mer.


På ett ställe ville jag visa att det minsann finns svamp.

Då gjorde smulan nåt alldeles ovanligt korkat.Rulla sig i ni vet skiit och den skulle jag ha nattdejt med till helgen.Inte kul sova med nån som luktar urrrk.

Matte kröp under stängslet,till dammen i skogen.Yeas nu blir det kul.Men vad gör hon,inte kastar hon kottar.Hon kastar i smulan flera gånger.Alldeles onödigt smulan gillar inte att simma.

 

Trevligt tycker jag.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards