mollesnutten

Alla inlägg under maj 2016

Av molle - 21 maj 2016 21:04



Var det jag som tyckte det skulle va lite ordning?


 


Helst ligger jag här numera.Förra helgen eller veckan innan sträckte jag nåt eller hur det nu va.Matte har kollat och funderat,ormbett nåt annat bett eller? Lillhusse säger varför är Molle så ledsen.


 


Fixat lite lugna promenader,att jag helst går hos matte är hon inte van vid.I lördags fick jag va hemma det va tur.Kolla vilka otäcka saker hon skulle kolla på.


  


Kosläpp heter det visst ,komonster kallar jag det.Fast det ser mest ut som korna tittar på folket.Typ har ni också fått kommit ut idag?


 


Idag skulle vi kolla om vår ramslökodling hade överlevt,trots att vi plantera dem i värsta hettan.


 


Jodå det hade dem och  matte sa vi är nära bilen här om det händer nåt.


 


Vadå det är ju redan konsterat inget fel på mig.


 


Bara en sträckning eller nåt, sluta tråka mig nu.


 



Snart början hon väl tråka mig för åldern också.Jaja du vet väl att man får ut för vissa utesvävningar när man blir äldre.


Hoppas ni har det bättre kompisar.









Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Skapa flashcards