mollesnutten

Alla inlägg under maj 2019

Av molle - 19 maj 2019 13:17



 


Kungen av skogen är tillbaka,har ni saknat mig? Trampdynorna är läkta och benet ok.


 


Även min tillfälliga förvirring ,natten jag fyllde 12 år är borta. Lite lungnare då men, ni vet ju att även gamla gubbar kan dansa.


 


Vätterosorna blommar ,våren går framåt och jag med den.


 


Stenmurklor hittar jag ganska ofta, men dom plockar inte matte längre.Henne skicka jag föresten på fotokurs , får se om hon lärt sig nåt.


 


Äsch då mest porträttbilder på den kursen , jag vägrar sitta still.


  


Fast barken med björkdyna ,va ju stilla tills jag snodde den.


Föresten såg vi nåt kul på parkeringen en dag.


 


Om man inte har takräcke så lägger man ,madrassen på biltaket och sätter fast med spännband. Undrar vad som hände om dom måste bromsa häftigt. Inte ens min virrpanna skulle komma på en sån sak , fast man vet ju aldrig.





Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Skapa flashcards