mollesnutten

Alla inlägg under mars 2011

Av molle - 20 mars 2011 19:40

  I helgen har jag varit med om spännande saker,förutom alla promisar.

I lördags åkte vi till Brickis för att leta efter nån som hette Nalla.Hon hade sprungit bort,hur kan man göra det?Då får man ju ingen mat,och det gillar jag skarpt.

Men sen förstod jag hon leta efter sin gamla matte kanske?Eller så hade någon tagit henne,det tycker inte jag är snällt.Och då kan man ju rymma.

I alla fall va jag jätteduktig.Inte ens den där hunden som kom från Stockholm för att hjälpa till,tyckte ja va så läskig.Hört att de ska va lite fisförnäma,men det va den inte.

Och idag sa matte att jag var lite ofokuserad,när vi var i Eker.Men vadådå jag visste ju precis var ni var och jag ville bara springa.Fast nu är jag som ni ser på bilden,lite trött.Inte ens favobollen,orkar jag ned.

Av molle - 13 mars 2011 18:56

Den här helgen tyckte jag var jättetråkig.Man var tvungen att ha regnkläder och det är ju lite     Fast egenteligen tycker jag att den är snygg på mig.Annars har det bara varit jag och bollen med ut ,inga kompisar.Förrän i morse,då var matte lite konstig vi var tvugna att invänta en tid.Vadå vi är ju färdiga varför åker vi inte?Sen äntligen fick hon fart,men ingen boll och inga regnkläder  .Åkte en liten bit och sen kom hon   Mitt hjärtas dam visst är hon fin.Vi prata och  hela vägen ut till Eker.Dom där tvåbenta tyckte att vi skulle va tysta,men vadå då det var ju flera veckor sen vi sågs.Vi gick en riktigt lång buspromenad.    Lizzie fick lov att äta lite på mig för det gillar hon.Men efter ett par timmar så blir man faktiskt lite   trött.Nattis på er

Av molle - 6 mars 2011 12:44

I morse gick matte och jag ner till stan,nya dofter.  Sen gick vi till Smulan och Basse för att fika.Fast vi hundar fick minsann inga räkmackor.  Jag fick bara öva på att coola ner mig.  Hem åkte vi en sån där läskig buss.  Det är ju lite   att krypa över vändskivan.Tur att ingen kompis såg mig

Av molle - 5 mars 2011 12:01

Men matte va ju ute med kompisarna igår.Måste jag gå upp nu?

 

Okey då skogspromenad och boomerball match.Det är kul,men försök inte skjuta mål på mig.Det går inte     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards