mollesnutten

Alla inlägg under juni 2019

Av molle - 24 juni 2019 15:15



Hej nu är jag här igen.Vet att det är ett tag sen men matte har så mycket att göra.


 


Hon har ju lärt sig kameran hmm. Det här ska sybolisera vitbalansen åt ett håll.


 


Sen blev det lika lång åt andra hållet ,jaja den va ju lite bättre. Bäst sa virrpannan om du vart kvar på samma ställe .Men hallå jag har ju redan sagt att porträtt är inte min grej.


 


Nån dag hitta vi pokalmurklor.


 


Och små parasoller ,nån bläcksvamp kanske. Söt va den i alla fall.


 


Annars är det mest dom där slemmisarna överallt.


 


Här blev det nån brun fingersvamp som växer på en trädstam.


 


Om man hittar ögonskålar i gamla krukor.


 


Så kanske hittar man dom i skogen , sa matte fast nej nåt annat.


Midsommarafton plocka vi kantarell ,för det är enda gången matte gör det till oss.


 


Så då blev det tradisionell macka på midsommardan.


 


 Idag va vi ute som vanligt , fannas inget mer än små kantareller.


När vi kom hem drog matte och handla , pust hon märkte inte.


 


När hon stuvat bort allt hon handlat sa hon ,jag köpte fasktiskt nytt hundshampo idag.


Gotch you ,du luktar pekolla.


 


Ok då jag håller med men öronrens och kloklippning va det nödvändigt .





Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards