mollesnutten

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av molle - 9 augusti 2012 06:45

Den här veckan har det börjat regna varje dag när matte kommit hem.Igår låg jag kvar i hennes säng när hon kom med bilen.Normalt blir jag oxtokig,men just då öste regnet ner.Så gå ut kunde hon glömma,i alla fall inte jag så det så.

Söndagen va vi i favoskogen

 

den här ni vet.Och Smulans matte ägnade sig åt att träna mig,möta nya hundar.

 

Dom nya här heter Busan och Tindra,vet inte vart hon får alla nya hundar från.Men det verkar som om hon tycker att, jag behöver mycket träning.

 

Som vanligt blev det fika vid sjön.Gott va det och matte kasta min kotte.

 

Yeas på rätt ställe

 

I sjön så man fick ett fikapaus bad.Hoppas helgen nu blir bättre än veckan när det gäller vädret.För jag ska träna lilla fina Gucci i att stora svarta hundar .Inte alltid är otäcka,undrar om jag kan bita den som skrämt henne.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards