mollesnutten

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av molle - 19 augusti 2012 12:26

Har kollat vattengropar

 

Finns några enstaka kvar.Och letat svamp på ställen som jag inte vart på förut.Jo då det fanns lite kantareller och en karl-johan hitta vi.Misstänker att matte testar mig med nya ställen,för att se om jag verkligen hittar.Missar några då och då ,för det finns ju annat som är intressant.

I lördags åkte vi bil,längre och längre bort.Kommer vi aldrig fram.Matte skulle hälsa på tråkisar.Alltså människor som inte gillar hundar,eller inte tycker att vi är världens mest intressanta varelser.Hur nån bara kan tycka nåt sånt.

Sent blev det och jag tänkte bäst att kolla in om det finns nån bra sovplats.Då kom matte på att vi åker nog hem ,så vi är hemma hos oss imorgon.


Sen drar hon upp mig jättetidigt imorse.Gjorde ju inte så mycket när jag kom på vem jag skulle få träffa.

 

Dessa tjejer vilken tid dom tar på sig.Men jag vet nog jag, snart kommer hon krypande.Fort går det så matte hinner inte med att ta kort.Fast hon försöker varje gång.

 

Yeas min Lizzie den snyggaste,roligaste,snällaste och trevligaste tjejen i världen.Och märk väl hon är min,i alla fall när jag är med.Och där hamna bollen i vattnet vilket plask det blev.

 

Fel bild den här skulle det va

 

Mycket plaskande ägna vi oss åt,är ju en helt ok badplats mitt i stan.Inte för människor dock,så matte sköljer av mig för säkerhets skull när vi kommer hem.Tycker kommunen ska göra ett hundbad där.Fast då kanske jag inte får ha Lizzie ifred,för andra killar.Tål att tänka på.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards