mollesnutten

Alla inlägg den 29 september 2013

Av molle - 29 september 2013 11:16


Ja med två virrpannor kan det inte bli annat.


 


Här är vi då i hemmaskogen.Riktigt skönt tycker jag.


 


Kolla matte jag har hittat en liten kantarell.


 


Sen fick hon trädsvamp dille.


 


Klättersvamp?


 


En jättesvamp.Sen va vi vilse.


 


Svampmonstret tog oss.


Den ena ville hitåt,den andra ditåt,ingen lyssna på mig,som faktiskt gick åt rätt håll.


 


Ja du matte,du hitta ju en väg i alla fall.Undrar vart den kommer fram.


Jo på andra sidan skogen.Vid Kvinnerstaskolan,matte fick lift med en snäll ladugårdsförman.Hämta Smulan och Zebbes bil.Äntligen kom hon tillbaka,jag tycker inte om när hon försvinner.


 


Det syns bara lite av mig.För nu va jag lite trött,fast skönt att matte inte va kidnappad tycker jag.


 


Tillbaka vid min bil då.Matte kolla vad jag hitta.


 


Pyttesmå trattisar.


 


Och nästan borttorkade


 


Såna där röd-gula som du tjatar om.Varför gick vi inte hit direkt,fast då hade vi inte fått nåt äventyr.


 


Hördu matte söndagmorgon,kom igen lite action om jag får be.


 


Finns faktiskt lite här också.Mandelriskor och sotvaxskivling modell bäst före då .Men bra kunskap till ett annat år eller?

 


Nu tar jag nog kväller,den här veckan har varit liiite jobbig.Men imorgon ska matte jobba,då får jag vila nån dag.Tröttmys söndag.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards