mollesnutten

Alla inlägg den 13 september 2013

Av molle - 13 september 2013 18:53


Idag va inte matte glad när hon kom hem.Imorse va det visst nån som försökte banka ner dörren på hennes jobb.När dom öppna ,sa personen nu är klockan 8,sätt igång och jobba nu.Dom sa du får komma in snart,man ska visst vila en kvart hos henne.Han fick ta sina prover 13 minuter över 8.

När jag tar prover hos vetten ,får jag vila utanför, betydligt längre.Känns lite fuskigt.Men resten av hennes korta dag va visst.


 


Inte att dom va lösspringande då,men hade lite bråttom.Pensionärerna då.


När hon kom ut till bilen och skulle åka,sa den nada.Tomt batter,va nån j...a liten lampa som lyst hela dagen.Packa bilen full ,med grejer till återvinningen igår och kom åt den.Hrmm är det fredan den 13:e eller sa hon.Vänta på assistanskåren,va tvungen köra ett par mil för att ladda,återvinningen hann stänga så bilen är full av grejer.


Fast hon va ganska nöjd ändå när hon kom hem.Hade vart och köpt ett nytt extrakylskåp,istället för det som tog slut ifjol.Behöver faktiskt ett,fick köpa OBH nordicas nya svamptork,som hade extrapris 499 sen dessutom 30% på det.För att hon redan gjort av med för mycket pengar,man får se det hela från den ljusa sidan sa hon.


Hela veckan har jag försökt med det här.


 


Sova räv,funka ju inte matte såg att jag sov.Höll inte alls reda på vart hon va,helger med Sigge är ljuvliga.Men ack så trött man blir.


Hörde inte ens att hon kom hem en dag.Men idag va jag på alerten.


 


Jippie vi åkte till ett bad.Nu skiter jag till och med i den där,kan jag kanske gå på bakbenen.


 


Det är ju faktiskt ljuvligt.Tur inte matte va skitsur,utan kunde göra nåt kul av dagen.När hon kom hem.


 


Skulle faktiskt kunna bada och simma hur mycket som helst.


 


Men sen va det dags för promis,tog bollen med ifall den kunde va till hjälp.


 


Japp det va den.


 


Men virrpanna ser du inte.


 


Ja ja ytte pytte små trattisar då,som du egenteligen inte vill ha.Men i år får man ta det som finns.Fast dom här behöver nog växa lite.


Sen ringde hennes syster yster,Passa åker till Nykvarn inte hit det va ju synd.Men sen fråga syster yster mig om jag ville ha typ en massa kilo felmalet älgfärs.Jag dansar ju när matte tar upp den färsen vi fick sist,hur kan hon ens komma på att fråga.Allt kött till mig typ.Strålande tider väntar.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards