mollesnutten

Alla inlägg den 23 september 2013

Av molle - 23 september 2013 16:18


Stadspromis=koppelpromis.Inte min melodi.


 


Vi kanske kan ta den där,sa jag.Hela Visby på en kvart.Nehejdå runt ,runt överallt.


 


Idolfotot taget,då kan vi åka nån annanstans kanske.


 


Nehej kolla blommor.


 


Ännu mera blommor.


 


Kolla hela havet stormar.


 


Hus med blommor.


 


Vakta vagn med blommor ,utanför affär.Matte va inne där men ut igen.Kitchiga saker typ minne från gotland är inte hennes grej.

Nej hon köpte parmensan av den mer lagrade sorten i affären bredvid.Och igår va det olja ,kryddor och salmbärssylt.

Sen kan hon stå hemma och åhh gotland.Hon är lite knäpp min virrpanna.Har visst en sånt ställe till kvar.


Strax efter träffa hon en bekant,visade sig att Smulan och Zebbes matte också va bekant.Världen är bra liten hörni.Dom stod och tjöta jättelänge,fast vi hundar fick lite gos också.


  


Drog runt på gatorna,här severades vatten till törstiga jyckar.Mycket trevligt.Träffa dom där som matte kände en gång till,men nu prata dom inte så mycket.


Hungriga


 


 Kommer inte maten snart


 


Zebbe och Smulan undra detsamma.


 


Nehej det va bara mat till tvåbeningar,fusk.


 


Tur att deras matte har stort knä,Zebbe ligger innerst.Bara svanspetsen som sticker ut.


 


Alltså det är hårt för en hund gå på stadspromis.Inte fick man ligga på restaurangen och skälla ut dom hundar som gick förbi heller.Och ingen mat.


 


Äntligen bilen,då vet jag att jag kommer hem igen.Matte kan du va snäll lova lite skog imorgon.









Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards