mollesnutten

Alla inlägg den 26 september 2013

Av molle - 26 september 2013 15:26


Klaga på vädret kan vi nog inte göra,sa matte.Bara regnst en dag, höstvackert är det också.


 


Åkte iväg i morse till nån, där de drack kaffe i evigheter.


 


Bosarve lövskog,där åker vi in sa matte.


 


Äntligen promis,va härligt när löven virvla om tassarna.


 


Fanns en massa paraplyer i träden.


 


Och konstiga samlingar av trädgubbar.


 


En stor som lipa åt oss.Sen kom jag på varför.


 


Mystiskt borde inte bilen stå där.


 


Bara vända röja runt lite till.


 


Hitta en nästan  färdig träskål också.


 


Och en färgglad buske,hösten är vacker.


 


Där är den där lipande gubben igen,då är bilen nära.


 


Skynda er nu så inte bilen flyttar sig igen.


Imorgon ska jag åka hem,det blir riktigt skönt tror jag.Hem till min bädd och lillhusse.





Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards