mollesnutten

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av molle - 23 juni 2012 11:25

Äntligen fick jag sova en dag,midsommarafton hos farmor på Pörtbo.Jag gillar det stället mycket,men på midsommar så är det så många där.Så då vill jag helst va hemma.

 

Min lillhusse sitter längst till vänster,han i mitten är också lillhusse fast modell större.Och dom bor ju inte här,men jag tror jag måste lyda han i alla fall.I alla fall fick jag va hemma och sova en dag,Det va jätteskönt.Ja ja matte tjatar om att kransen till vänster har hon gjort.Jag tycker Janes till höger va snygg också.

       När vi varit ute på kvällsrundan satt vi på altanen och njöt av lungnet och vädret.Ja först hälsa jag på dem som skulle åka till Hästhagen och spela brännboll och grilla.Gannkillen Fredrik gillar jag,han tycker nämligen om att jag är glad jämt.Även om jag ibland blir för glad.

Just det lukta väldigt gott från grllar runtom också,men dit fick jag inte gå .

        Imorse va vi uppe väldigt tidigt,för Oliver skulle med på promis.Men han blev visst sjuk stackarn,nu när hans matte ska åka bort och allt.

 Här va vi i alla fall,hela högen.

  

    Ovanför här finns ett vindskydd,där några sov.Ha ha nu väckte vi dom allt.Hmm dom va rädda för hundar.

 

Så då blev det inget bad efter fikastunden.

 

Men det var en helt underbar morgon i alla fall.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards