mollesnutten

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av molle - 14 juni 2012 11:44

Idag åkt vi till min närmaste favoskog.Ja jag har en närmare men den kan man gå till.

 

Och vi lekte med bollen en liten stund.Inga kompisar idag.Önskar att smulan kunde komma hem snart.

Fast sen sa matte att vi måste åka iväg innan det börja regna.Ja vatten uppifrån gillar jag inte.Men snälla

 

Kasta bollen lite till.Nej vi har en massa måstegörasaker idag.Vadå nu har hon ju tjatat snart i två veckor om att vi har semester.Då behöver man ju inte ha måstegörasaker.

 

    Först åkte vi och fixa på kyrkogården.Sen hjälpte jag matte tvätta bilen.Den blev bra så hon va nöjd med mig.

Sen åkte vi till mattes gamla skog,för att se om kantarellera kommit.

 

  Det är också en ok skog tycker jag.Fast matte hitta bara kantarellvalpar,som Sigge Svamphund säger.Det är en svamphund matte vill att jag ska bli efter kantarellsöks kursen.Får väl se vad jag tycker om det.

Efter det åkte vi hem och gjorde kantarellmacka,fast svampen kom från frysen.Och det va ju smaskigt,så kanske ska bli svamphund i alla fall.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards