mollesnutten

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av molle - 12 juni 2012 09:52

Min matte hon är den lataste jag vet  alltså hur längesen va det inte hon skrev om vad jag gör.Hon måste faktiskt spotta upp sig lite. 

Men först skyllde hon på att det va så många hundar bortsprugna vid nyår.Tror jag det ,de där smällarna är livsfarliga.


Sen va det Navajo   

Han hade faktiskt hamnat på för tunn is.Sorgligt tyckte vi,men nu springer han på andra sidan regnbågsbron.


Fast det va lite spännande däruppe.I dom djupa värmlandsskogarna som matte kalla det.Hittade färska björnspår och det fanns varg där.   Dessutom sa hon att det är troll coh knytten bor.Hmm undrar va det är för nåt?Dom såg vi inte som tur va.


Sen va det visst en kurs till som jag måste gå.Aktivering

Vadå släpp ut mig i skogen ska du få se på aktivitet tänkte jag.

 

Sen har vi varit med Smulan på en massa promisar det gillar jag.Hon har alltid nya kompisar med sig.

 

Som dom här två.Det är Smulan och jag som sitter längst bak,för att vi tycker dom andra ska få godis först.


Sen har jag fått prova på blodpulverspår,det gillar jag skapt.Är nog för att matte gillar att ta blod från folk tror jag.
 


Nu tror matte att jag ska bli en svamphund som Sigge,det är nästa kurs säger hon.När jag och Oliver va i skogen sist så hitta vi den här.  

Väldigt sällsynt sa matte,ok då såna kan jag jobba med att hitta.Inte såna gula eller dom som heter murklor.Det verkar jobbigt ju.I skogen vill jag bara springa och va lycklig.

Kanske göra lite godissök och blod spår kan va ok.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards