mollesnutten

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av molle - 16 juni 2012 10:55

Igår va vi mest i skogen och busa.Sen fick jag leka med de där nya bollarna som va i paketet.Det va lite klurigt att komma på vad matte ville.Men jag har ju gått både klicker och aktivitets kurser.Så jag haja det till slut och då flög bollen iväg.Fast sen skulle matte ha bollen tillbaka,det va väl onödigt.

På eftermiddagen gick matte till förrådet och hämta träolja till altanen.Här ska bli fint till midsommar .

Och då inträffade" undret" sa hon.Va vart????  Bara för att jag låg inne och sov.Inte ranta med till grinden och kolla efter henne.Jag va ju trött ju.Tagit några år men nu har jag lärt mig,hon kommer tillbaka.Jaha det va jag som va undret,det vet jag väl.


I morse va inte matte glad va nån som väckt henne inatt   Kiss my ???? sa hon innan kaffet.

Förstår inte jag somna efter att jag hälsat på Matilda,henne gillar jag.

Fast när vi skulle gå ut såg det ut såhär

 

Inte så ofta det händer,men då blev jag sur.Menar du att vi ska gå ut nu!Japp sa optimisten jag bor med.Då kan vi testa om skorna och regnjackan håller måttet.Hon hämta bilen och då inträffa mysteriet!!!!


Nån annan hund hade varit i MIN bil utan att jag va med.Det måste ju va emot lagen eller?


Efter 2 timmar i skogen va hon nöjd med testet.Hon va inte blöt nånstans,mer än huvet då.Skönt tänkte jag hem och sova.

 


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards