mollesnutten

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av molle - 13 juni 2012 14:15

Halloj lillhusse har fyllt mitt lilla bad.Och matte filma mig när jag skulle ta upp bollen.Fusk tycker jag lite  ja jag är inte rädd för vatten bara försiktig.


Igår fick jag nya tjocka fällar,tror jag det, att det va skönt att lägga sig igår.

    Matte tyckte jag va knäpp som ville lägga mig en halvtimme för tidigt.I samma paket fanns det några bollar som såg kul ut.Men matte sa att dom va för träning.Vad ända in i glödheta   Bollar är faktiskt till för att springa efter tugga på och inget annat.Vi får väl se vem som har rätt.Hon är lite för mycket för träning,för lite för bus tycker jag.


Idag har vi varit och käkat frukost hos farmor.

 

Hon är lite gammal men kul.Har hur många kottar som helst på tomten.Bara bus där det gillar jag.

 

Hon är också väldigt duktig på att prata i telefon,min farmor.Det säger alla   Det är ju mindre kul,då ser hon inte vad jag vill.


På hemvägen stanna matte och prata med Annika och Matilda.Meya va med det va längesen jag träffa henne.Men jag orka inte gå ur bilen.Fast hon hade blitt rasande snygg.


Igår satt matte och kolla en film från Tass i Hand,Karin gillar jag skarpt.Men "luktdiskriminering" man ska tydligen skilja på olika oljor.Och sätta sig vid koppen med olivolja.Ja ja matte tyckte det såg kul ut.Och hon har redan anmält sig till klicker 2 kursen. Hela hösten kommer jag att se ut så här. 


  
    

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards