mollesnutten

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av molle - 30 juni 2012 21:05

För en gångs skull,så var det bara jag och Smulan som skulle ut.Inga nya hundar som jag skulle träffa.Då ska dom åka på ett nytt ställe förståss.Dovrasjödalen låter ju som ett bra ställe där man kan bada mycket.

 

Det här är Dovra kyrka mycket maffigare när man såg det och mycket vatten att plaska i.

      Sen blev det mest sånt här höga branter och lite trolsk natur.

Men se där är ju en sjö

 

Hjälp låt mig inte trilla ner dit

 

Fast visst va det mysigt många bra ställen att bada på.

      Bara man kom ner till vattnet,här sitter Smulan och poserar.

  Bild Gun-Britt Sjöberg.Den bilden låna vi ,visst är hon söt .Nästan som mig fast mini.

Vi gjorde en lång fikapaus också.Mums matte hade kyckling och en massa godis.Smulans matte också undrar vem vi ska få ifrån.

 

Sen lekte jag lite med en kotte,tycker inte om att va stilla.   Sen glömde ju matte ta kort på fornborgen som vi till slut hitta.Men det kanske inte gjorde så mycket.

Det va ju en ganska bra promis,men inte som min favorit.

 

Undrar om vi nånsin kan hitta nåt som slår den.Ja sen har vi vart på promisar,både för att träna .Och bara busa idag hade Smulan med en ny kompis igen.Fast nu tycker jag matte ska börja jobba snart.

 

Jag blir faktiskt trött på alla hennes aktiviteter.Så säger hon att det är jag som är omöjlig Hmmm.Men snart ni ska vi åka till mitt paradis,som jag äger.Ja mattes syster har visst betalt det,men jag äger där.Badar när jag vill och finns hur mycket kottar som helst att leka med.Det ni.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards