mollesnutten

Alla inlägg den 23 december 2012

Av molle - 23 december 2012 13:29

I lördags fick jag buspromenad innan vi skulle till farmor.

 

Kolla alla fyra på en bild inte dåligt.Molle såklart längst fram,hi hi.Chili i koppel Smulan och faktiskt Zebbe också.Kolla här då en till

 

Lite suddig men ingen av oss orka stå still när fotografen(virrpannan) ville.

Innan vi skildes fick jag jullapp kolla

 

8 frysta viltburgare mums.

Lillhusse hade feber och va hemma och sov.Därför åkte vi direkt till farmor.Hem till hennes vinterbo,inte lika trevligt som sommarboet.Så därför bjuder jag på en bild därifrån,det stället gillar jag.

 

Idag dan före dan va det visst avsökning stort skogsområde.Efter denna lilla dam.

  Det där som jag inte förstår,varför vill man springa bort.

Tystnad sökning pågår.

 

Det va jag och virrpannan och den här figuren.

 

Man skymtar lite gult från hennes väst,hon heter Elizabeth men går numera under namnet vedtjuven.Låg en hög huggen ved på vägen när vi kom tillbaka till bilen.Så dom plocka hon med, va ju onödigt dom skulle ligga mitt i vägen.

Efter att ett par timmar,plumsat runt i omväxlande.Halv meter mjuksnö,lite mindre snö med skare och alla tre hade plurrat.Gav vi upp hittade inga färska spår där.Får se om vi kan va med på annandagjul,nytt område kanske kommer lite fler.Skogen är jäkligt stor,måste va megastor för lilla Stella.Men det fanns många ställen att söka skydd på.

Nu tror jag att jag ska ta en middagsvila en stund.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards