mollesnutten

Alla inlägg den 9 december 2012

Av molle - 9 december 2012 17:17

I går va jag med kompisar i skogen  

Ser lite mörkt ut men solen håller på att gå upp.

 

Härligt va det med sol och lagom kyla.Sen åkte matte och handla julklappar.Hoppas jag får nån men i den dagens svep va det inget som lukta vovve klapp.

Imorse va vi ute på en liten tur,skulle ju dejta Lizzie  vid middagstid.Hade lite myror i brallan,kom iväg i god tid för att inte missa henne.

Sen sa matte varför hoppar du på tre ben redan efter ett kvarter,så kallt är det inte.Inte vet väl ja det heller ,gör ont i det fjärde.

Hon kolla borsta bort lite snö och sånt.Strunt i de nu matte här ska dejtas.Nehej du kan inte hoppa på tre ben om du ska rejsa med Lizzie.Så hon ställde in dejten  .


Efter mycket kollande och med hjälp av en ficklampa hitta hon felet.En liten glasflisa i kanten på en trampdyna,som dessutom skavde på trampdynan bredvid.Vart hitta du den sa hon,   vet väl inte jag heller.

  Tur man har en sån i huset,nu är det omskött,tvättat och sårpulvrat,så nu blir det bra.Men min dejt suck tycker så här

 


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards