mollesnutten

Alla inlägg den 16 december 2012

Av molle - 16 december 2012 11:19

Virrpannan har varit lite slö med att skriva.I fredags va vi i Eker men kameran va inte med.För kallt,men Smulan,Zebbe och nån som hette Chili var med.  Så vi tog en liten promenad.


På lördag va det meningen jag skulle va på dagis och busa.  Men det va ett attans busväder,så matte bestämde inte åka till stockholm.  Vet inte riktigt va jag ska tycka om det,fick hälsa på,på dagis en stund i alla fall.


Idag tog vi bilen,parkera vid nån skola.Men vart ska vi nu?Aha hon försöker lura mig,vid kolonilotterna lukta det Lizzie.

Är ju med i klubben Fort Ska Det Gå och nu börja jag få väldigt bråttom.

 

Men matte vart är hon.Dessa brudar.

 

Ska man behöva sitta här och vänta länge.Hi hi hon rymde från sin husse,när hon kände att jag gått där nyss.Vilken tur vi stod och vänta då.

 

Min Lizzie henne gillar jag extra mycket och kan busa med hur mycket som helst.

 

Visst är hon fin.

 

Aj då så va det dags för nästa skada.Hoppade kanske i galen tunna(läs snöhög).Fläkte upp ena sporren,men matte har haft en hund med fyra sporrar.Som ofta gjorde så,det går över sa hon.Men mycket blod blev det.

Tur för henne att hon inte ställde in promisen då.Fast ibland så är hon lite cool,måste bara komma ihåg att inte hoppa på tre ben tydligen.Men jag är ju som jag är .

  Ha det gott alla kompisar.Sen är det en lycka att lilla valpisen Leo är hittad igen.Tass upp.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards