mollesnutten

Alla inlägg den 30 december 2012

Av molle - 30 december 2012 10:54

Vådligt ta sig fram utanför idag.Väckte matte vid 3-3,30 du snälla jag skulle behöva,det är faktiskt tyst ute nu.Och jag har en snäll sån,så hon gick upp och klädde på sig.Vilken tur jag har,broddar på så kan vi gå en bit.Mötte bara några som kom från krogen.Hmm dom kommer inte må bra idag.

Men det gör ja,bilen utanför skogen yeas.

 

Full fart va lite äventyrligt ta sig dit,men sen gick det bra.

 

Inga kompisar idag för en av dem va lite dålig inatt.Får kolla om det går nåt sa matte.

 

Snörull och djupdyk.Det är livet det.Hitta faktiskt kottar men

 

Vart tog den vägen

 

Är ju faktiskt hårdvaluta dessa dar.Måste hitta,jupp den är med hem inte så otuggad längre då, men ljuvlig.


Nu har virrpannan tagit upp ljuvliga lammracks som ska marineras till imorgon.Då ska hon jobba för det är för många helgdagar i år.Med tanke på när hon kom hem i fredags.Så blir den middagen på nyårsdagen,men hoppas,hoppas jag får smaka.

Nu måste vi vila lite ,va uppe för tidigt imorse.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards