mollesnutten

Alla inlägg den 17 december 2012

Av molle - 17 december 2012 19:29

Idag kom matte hem med en påse som lukta gott.Härifrån ni vet.  

Hundgottis butiken,här skulle göras.Hundjullappar till kompisarna.Åh så gott det lukta.

 

Fick smaka lite,men sen gjorde hon paket till kompisarna.

 

Hmm inget till mig   Kan ju inte packa paket till dig när du ser på sa hon.Nej det förståss.


Till er som undrar hur det gått med min sporre så är den ganska ok.Det va nog så att isen på dammen va svag och min sporre skavde eller fastna i den.Men sånt kan man ju inte tänka på när värsta busbruden är med.

Men om isen går upp så är det väl snart vår tror jag.Det skulle jag och en till gilla.

I alla fall sa matte att hon kollat rikstidningarna och na inget om kamphundsfight eller nåt annat odåd i varbergaskogen.Då är det ingen som sett blodfläckarna,annars brukar det bli stora rubriker här.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards