mollesnutten

Alla inlägg den 2 december 2012

Av molle - 2 december 2012 10:42

I fredags fick jag ett paket från BOSSES HUNDHJÄLP

 

Tack matte nu behöver jag inte va rädd för att bilarna kör över mig.

   Nu syns jag.Sen slockna hon i stolen framför tv:n. Snorig,febrig och tjurig va hon.VAM alltså inte kul.

Lördag morgon vänta vi på kompisar,men det va visst nån husse.Som glömt hämta sin hund i tid.Vi gick till närmsta skogen.Va en evighet sen jag va där.

 

Fram med bollen nu jag vet att du har den.

 

Yeas där kom den,sprang runt mycket.

Nosa runt efter bekanta dofter.

Hej matte ska vi leka vem tar bollen först

   

Hi hi det blev jag

 

snabbast, du får va det nästa gång.Sen slockna hon i sängen denna gång.VAM alltså

Idag va det visst nån hund som skulle komma sent inga kompisar idag heller.

Attans så kallt va det,kameran ville nästan inte.Men jag har konstaterat att jag blir en snygg vovve när jag blir gammal och grå.Kolla får ni se.

 

Visst är det så.

Alldeles nyss kom det massa såna förbi här hemma.

   

Va minst 10 stycken.Jag är inte rädd för såna,det är stora Knocken hi hi.

Mycket inne aktiviter säger matte att det ska bli i kylan.

Sådana här t.ex fast godis är ju gott.Nästa vecka ska jag visst pröva nån som jag aldrig gjort förut.Vad har hon nu hittat på?Ja får se vad jag tycker om det.

Åh nej nu har hon slocknat i sängen igen VAM idag också med andra ord.

För övrigt vet jag precis vad den här killen känner.Vart där själv.

     


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards