mollesnutten

Alla inlägg den 4 december 2012

Av molle - 4 december 2012 17:42

Början på den här veckan har matte varit hemma.Men inte har man haft nån nytta av det.Små korta turer nån längre i måndagsmiddag när det inte va så kallt.Sen har det vart VAM för hela slanten.

I måndags fick vi föresten ny ytterdörr,vilket liv dom förde när matte behövde sova.Va visst nåt om att den inte passa,den som mätte hade haft fel tummestock eller nåt.

 

Sen skoja hon och sa att de hade nog mätt henne i stället för dörrhålet.Alla lås sitter jättelång ner.Jag tycker det är bra att det inte finns brevinkast jag.Då kan inte brevbäraren störa mig om jag sover.

Men idag tog vi bilen.  

Hämtade Smulan och Zebbes matte men vart är kompisarna   vi åkte iväg till ett ställe.

 

Men oj vad ska nu hända luktar lite konstigt.

   

Simma i bassäng det va läskigt,inte fick man gå upp när man ville.

 

Och djupt va det ju ,jobbigt också.Men tur jag slapp jetströmmen första gången i alla fall.

Sen blev det dush och stretching skönt.

 

Lite fön också    Matte rädda mig

 

Fast egenteligen tror jag att jag vill dit fler gånger,nu är jag lite trött och avslappnad nämligen. 



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards