mollesnutten

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av molle - 20 oktober 2013 11:33


Solen försökte verkligen töa upp snön igår.


 


Lyckades inte riktigt,lite kvar här och där.Men det är söndag så till skogen kom jag ju.


 


Smulan och Zebbe hämta mig.Det är alltid rackarns kul med kompisar.Berättade hela vägen till skogen,vad som hänt igår när dom inte va med.Och Zebbe berätta vad dom upplevt,tänk att tvåbeningar inte förstår det.Fast Zebbe är ju lite högljudd då,kompenserar väl att han är liten.


 


Kameran va inte glad för det va kallt.Eller så va det matte som va skakis.


 


Varför då,då undrar ni säkert.Jo jag va plötsligt borta,inte otippat det heller i en skog.

Men jag kom inte springande tillbaka,jag gick med huvet nere i knävecken.Vad har hänt ,sa matte? Då la jag mig ner och fick lite klappar.

Smulan kolla min mun.Har du ätit nåt som jag missat,eller har du bara spytt?

Matte sa ja det är ju trevligt att du går här hos oss för en gång skull.Fast jag skulle vilja veta anledningen.Inte normalt direkt,sluta skräm livet av mig.

Har väl kanske lite maginflueza kvar i kroppen.


 


Som ni ser repa jag mig till godissöket.3hundar och 12 godisar,gäller va på topp då.


 


Nosa riktigt ordentligt så jag fick mest tror jag i alla fall.Nu ska jag vila lite till,känner att jag behöver det.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards