mollesnutten

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av molle - 12 oktober 2013 17:20


Ibland är det roligt och va mig.


 


I tisdags börja Smulan och jag simma bassäng igen.Det va lite läskigt för virrpannorna skötte allt på egen hand.Men det funka,hade egen boll med som jag fick ha som belöning sen.För jag va ju så duktig,klart jag är.


Natt till torsdag och när matte kom hem på fredan tyckte hon nog nåt annat.Jag hade liksom förolyckats på lite mattor,tur du tog dom som va lätttvättade sa hon.Nja jag hade liksom inte tid att välja,det bara kom ju.Hon har tvättat väldigt många idag,tror inte det va mitt fel alla.Dessutom har hon storstädat nu,bra va.


Imorse skulle jag få rejsa lite.


 


Det va kylslaget och lite trolskt ute.


 


Vi hitta lite sån här förbrukad svamp.


 


Och ännu mer sånt, lite svårt se vad det hade vart.Ev en del rökslöjskivling,annars honungsskivling.Fast det va ju onödigt artbestämma när dom inte skulle med hem.


 


Ser ni va frostigt det är bakom mig.Här brukar man få godissök.Nehej du inte så sjuk som du va igår inte.SUCK


 


Attans också,vart tog kompismatte vägen.Jag fick minsann en liten,liten korvbit av henne förut när matte inte såg.Den kan ju inte skramla omkring ensam i en tom mage.


 


Har ni föresten sett både mina byxor och svansplymen börjar växa ut.Tur det för nu är det strax vinter.


 


Hmm det luktar bestämt nåt därborta.  


Haru sett vad jag hitta.


 


Ett gäng små fina smörsoppar.Inte riktigt normal tid för dem att dyka upp.Och inget som normalt får följa med hem,för dom är lite kletiga att ta hand om.Men nu så ligger dom i svamptorken,nåt måste man ju finna till vinterns behov också.


 


Fanns faktiskt 20-30 små utan hyresgäster,till mattes förtret för dom skulle ju bort om nån timme.Men med hem är dom.

Sen åkte lillhusse och matte på kusinkalas några timmar.Fast de kom hem tidigare än vanligt.Oj då är ni oroliga för mig sa jag.Nä snarare för om du orkar hålla dig sa lillhusse.Vad hände igår.


Förstår inte nåt ja,va hände igår.Nja inget särskilt jag sov väl.Dessutom va stor plutt kan det bli av 2 matskedar ris,det där va ju orättvist juuu.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards