mollesnutten

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av molle - 11 juni 2014 14:58



När det är svettvarm redan kl 7,00 ,kan man ju inte springa i skogen.Eller jo fast matte vägrar gå upp kl 3,00, jag vill inte heller gå upp så tidigt.


 


Alltså åker man till en badsjö, det är inte så illa heller.


 


Väldigt avkopplande att simma omkring, väldigt mycket.


 


Smulan och Zebbe hitta smaskigt gräs också.


 


Simma vill inte Zebbe, hans matte får blöta ner honom.


 


Men hoppa i då lille fjant, du har ju sett när Smulan och jag simmar.



 

Men självklart kan man inte ha en fot kvar på stenen, om man ska simma.


 


Tramsa på där borta ni sa Smulan.Jag ska hypnotisera kycklingen, att hoppa upp ur lenas väska. Och då är jag först och får mest.


 


Så där uppdraget utfört, mätt och belåten. Nu vilar jag lite sa hon.


Idag va det härligt molnigt, virrpannan yra om både hällregn och oskar snart.


 


Tja oskar gillar jag inte, men det får gärna regna bara jag kommit hem.


 


Testa kameran på lite olika inställning, gjorde hon också.


 


Hmm inte för jag vill va dum eller så, men det är ju i fullt solsken den trilskas.


 


Typ bilderna blir svart i skuggan utan blixt. Eller helt plötsligt bli mer svartvita du vet.Men testa på du jag har fullt upp ändå.


 


Visa all triljoner små kantareller som dykt upp.Lillhusse va ju i starkt behov av en katarellmacka, men dom här gör ju ingen glad.


Fast jag har en hemlis till han.Onsdagsmys på er.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards