mollesnutten

Alla inlägg den 28 juni 2015

Av molle - 28 juni 2015 13:34



Duktig kille, duktig kille låter det hela dagarna här. Kan tala om att man blir, lätt sleten också.


Varför låter det så då, tänker ni.


 


Jo det ploppar upp såna här överallt.


 


Överallt


 


Överallt och jag kan ju inte låta bli.


 


Kolla matte ett ställe till.


 


Som omväxling kollar vi jordspott.


 


Strävsoppar.


 


Vackert blommande mossa.


 


Vackra blommor.


 


Tar ett dopp det blir för tradigt annars, med alla kantareller.


 


Fast idag hitta jag alldeles nyuppkommna föränderliga, jo just det duktig kille. Förstår ni vad jag menar, behöver semester i Paradiset nu på studs.

Hmm virrpannan vill ju kolla Wermlands Skogsförråd AB, just det ligger ju nästan på vägen till paradiset. Får börja operation övertalning tror jag hihi.


 


Sen funderar vi vad det är för parasit som, blir som ett vitt skinn på lingonplantan någon ?


Semestermys på er.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards