mollesnutten

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av molle - 25 juni 2015 11:45



Men det går framåt.


 


Äntligen är matte ganska nöjd med altanen.


 


Till och med dom flesta orkideerna har fått sommarlov.


 


Och jo jag kan hålla med, här är skönt att vara.


 


I skogen är också bra, mest hittar vi såna här myxomyceter trollsmör.


 


Vargmjölk tänkte matte men det är nog inte det.  Dessutom är bilden dålig.


 


Men det där är i alla fall vargmjölk.


 


Några små knappnålar också myxomyceter troligen.


 


Och nu kommer dom små knubbiga med stormsteg härligt.


 


Idag ville matte gå långt, bara vara och tänka på vad livet är härligt.


 


Det köper jag absolut.


 


Hitta en liten fin skogtjärn gjorde jag också.


 


Faktiskt riktigt badvänlig.


 


Matte höll ett riktigt långt förmaningstal för denna krabat innan hon hjälpte den på rätt köl. Kan ju inte va nyttigt ligga på rygg, med så färggrann mage sa hon.


Ja ja hon är lite konstig.

Ni som vart med ett tag, vet att lillhusse hittar på kluriga lekar åt mig. Den här bollen kommer du aldrig åt sa han.

Plättalätt sa jag.



 

Ok du är allt en smart och klurig jäkel du sa han.

Japp sen vart det boll lekmys.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards