mollesnutten

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av molle - 2 juni 2015 09:43



Det va trevligt hos farmor.


 


Där får man springa runt


 


som man vill.


 


Slänga sig och rulla, efter att ha jobbat lite.Inte hittat några murklor ,sa hon. Nehej du skaffa bättre glasögon, sa jag.


 


För jo men, jag hitta minsann, fanns bara en än så länge. Lite kallare däruppe, så det kan nog bli fler.


Första semesterdan.


 


Va kall och regnig, fast Zebbe behövde rejsa. Så då ställde vi naturligtvis upp.


 


Och titta plötsligt kom solen fram.


Andra semesterdan.


 


Jösses jag är utsltiten redan.


Behöver nog ett bad för att kvickna till.


 


Menar du verkligen att jag ska hämta den själv, virrpanna.


 


Ok,ok gör väl det då.


 


Sen fort rusa runt i buskarna och torka.


 


Hitta färdigtorkade föränderlig tofsskivling, om nån vill ha.


 


Sluta stirra på dom där nu, jag vill bada mera. Jalla, jalla som det heter där jag bor.

Badade mera åkte hem och käka, så nu blir det vilomys här.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards