mollesnutten

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av molle - 4 juni 2015 10:53



Semesterdag 3


 


Kortare promis idag, vila benet lite.


 


Matte hitta en rolig stubbe.


 


Och jag hitta dessa små, kantareller. Råka visst böka upp ett par i rena förtjusningen, tallbarret är stort jämfört med dem. Och kallt va det också, men helt ok.


Semesterdag 4


 


Du kan glömma att jag ska gå upp, bädda får du väl göra en annan dag.


 


Men varför sa du inte att vi skulle till skogen, klart jag ska med då.


 


Varmt och härligt va det också.


 


Och väldigt vackert.


 


Det här va det roligaste vi hitta.


 


Fast nu ljög ja, det här är ju mycket roligare. Dagens bad är räddat,fast matte muttrar om dusch idag.


 


Nej nu åker vi och köper fina blommor, sa matte.Nu när vi inte har igelkottar som förstör alla. Bra det då glömmer hon det där med dusch fniss.


Och jag kan ligga i solen på trappan och mysa.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards