mollesnutten

Alla inlägg under maj 2014

Av molle - 4 maj 2014 14:20


 


Samma gamla skog och inga kompisar. Får väl äta lite gräs då.


 


Kontigt varför hänger det kottar från träden, så högt upp också.


 


Lite hjälp fick jag , men nu hänger den inte där längre.


Imorse va jag lite sur.


 


Eländiga sega tvåbening, sätt lite fart nu, ska till Lizzie ju.


 


Åh det här är livet, springa , småbråka, kramas med bästa tjejen. I flera timmar skönt.


 


Nej men Lizzie flytta inte på dig.


 


Ok då, hon får väl kort på när jag gör en Lizzie då.Va väldigt tvungen svalka av mig.


 


Hitta minsann konstiga innevånare i den här skogen också. En gris en kanin och


 


Han som väl rådde om dem.


Fick faktiskt en present till idag.Ett nytt bad, bra det då kan det gamla va lock.Så får skatorna bada i blomkrukan i stället, matte får dessutom en ny utmaning. Fånga det badet på film,inte lätt men dom ser så kul ut.


Blev dessutom beskylld för, att va lite löjlig.När Lizzie gick av vid sig ,sa jag ohohohoh enligt matte. Inte då och absolut inte hela vägen hem.Tur att alla vet att hon hör väldigt dåligt,det där kan jag blåneka till.


 


Nu har jag fått mat och koser mig i solen.Najs har paradiset kvar.



Av molle - 1 maj 2014 10:51


Ja det har jag faktiskt hållit på med sen den 22/4.Fått massa bra presenter.



 


En massa skogar och kompisar blev det.


 


Trevliga bad.


 


Måste utnyttjas ordentligt.


 


Virrpannan lyckades till och med hitta gästboken, tänk att det ska ta 350 gånger typ innan.


 


Hälsat på bombmurklorna har vi också gjort.


 


Dom mådde inte så bra , men blev säkert glada för vårt sjukbesök.


 


Hihi matte du missa mitt bad igen.


 


Sen hitta hon nått vitt,flikigt, det måste kollas noga några veckor nu.Så vi får se vad det blir.Ja inte mig emot attans trevlig skog det där.


  

Drog runt idag också,trevligt med många skogar i present.På mitt 1:a maj plakat idag, ska det stå.


                                                  
"MERA SKOGAR TILL HUNDARNA"


Fått två presenter till nr.1 en helg i paradiset av mattes syster yster.

Nr.2 en sväng med superbruden Lizzie, den ska jag ta ut på söndag.


Vart lite trädgårdsarbete också, som jag har hjälp till

med.


 


Flytta på dum igelkott, det va kämpigt.Han får gärna va utanför, men inte på min altan.Altanen är för liten för oss båda, så det så. Dessutom är den ju min och matte säger att han inte betalar nån hyra.

 Det gör ju jag.


 


Man blir faktiskt lite trött av att fylla år.Men nu är jag sju år, hurra,hurra,hurra,hurra för mig.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards