mollesnutten

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av molle - 18 maj 2014 14:31



Solen skiner, magnolian har slagit ut.


 


Matte har städat altanen och jag


 

CHILLAR. Fast inte bara , jag lova ju visa badfilmen.



Nu är sommaren här på riktigt.Årets första riktiga dopp är avklarat.


 


Äntligen sa virrpannan i fredags en klibbticka med droppar.


 


Jo jo så va det ju det där med att lära sig kameran också. Egentligen va vi ju där för att kolla dom där mystiska röda, små svamparna kommit tillbaka. Men allt va ruttnat.Får väl vänta tills nästa vår.


I lördagsmorse, skulle vi kolla nya ställen.Jodå vi kolla och kolla, massa ställen allt vi hitta va.


 


En murken bajs alternativt en gammal björkticka.


 


Hamna till slut en sväng bakom cafe skogen. När vi kom hem drog hon ut slangen ,på altanen.Aj aj fara å färde.


 


Du jag ligger jättebra här hos lillhusse.Måste ju umgås lite med han också. Hjälpte inte ett dugg, va tvungen tvätta mig.Du ska ju träffa Lizzie imorgon ju.Ja som om hon skulle bry sig.


 


Du Lizzie jag täcker dig, så ser dom inte att du gôrar ner dig i leran. Dessutom kan jag ju bli av med lite lavendeldoft, virrpannan är övertygad om att fästingar inte gillar den.


 


Men ligger du där än, så långt har vi inte sprungit. Lizzie hade sin tvåbens faster med, man ser lite av hennes hand på kortet.

Och vet ni vad ,hon tycker jag är söt. Vadå söt, jag är ju en stor och stark pojke.Men förutom det , va hon trevlig.

Söndagsmys är inte att förakta.


 

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards