mollesnutten

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av molle - 27 maj 2014 18:14



Hade visst solsting sist.


 


Helt klart att det här är fnöskticka.Sotägg på de andra bilderna, liknar inte på beskrivningen när vi gogglar.Så det återstår att se vad halvbollarna blir.


 


Sen glömde vi visa Lizzie va stora blåbären är nu.Eller rättare sagt va små,tyvärr tar några månader till.


 


Idag tog vi en rejäl skogsrunda , det va så skönt inte äckelvarmt.


 


Fast svalka sig lite behövde man, undrar om jag lyckats få med halva mossen igen.Då blir det badsjön imorgon hoppas.


 


Visst ser det ut som en del fastnat här.


 


Du matte jag undrar på en sak.Kan du förklara.


 



På många ställen här hänger såna.Faktiskt till och med strax före detta.


 


Är det att ta hänsyn och naturvård.


 


Tror faktiskt jag ska bita den där gubben.Inte kan det väl va naturvård dra en bilväg mitt i skogen heller!

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards