mollesnutten

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av molle - 11 maj 2014 12:04



Min matte gillar gå på gamla skogsvägar.Det tycker jag om, det är nämligen så finurligt med dem.


 


Dom ligger i skogen och då får jag rejsa. Bra va?


Hitta vi nåt mer än en ny gammal skogsväg idag då?


 


Nja massa gamla svampar, nån röksvamps variant kanse. Vi får väl kolla till hösten.


 


Lite nyare tickor av nån sort.


 


Duggregna hela tiden, men va gör det våren är på ingång igen.Blåbären börjar blomma.


 


Här stod hon och såg nostalgisk ut en lång stund, va visst nåt om nån landskapsblomma.Konstiga är dom, dom där tvåbeningarna.


 


Annars va det nog dom här som titta fram överallt.


 


Nördsvampar alltså. Ja ja det rör på sig.


 


Fast nu tänker jag sova efter maten. Matte har fixat en jätteskön kudde till mig. Nystruken tvätt luktar gott. Och om nån timme blir det tacomys även om det är söndag.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards