mollesnutten

Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

MAN SKA NOG INTE TRO PÅ ALLT,

Av molle - 29 maj 2014 12:50



som står på internet.Fast det gör väl inte ni heller!

Virrpannan goggla på sotägg,hitta det här.


  • HUR SKA DETTA GÅ!

    Dina svampar är troligen Sotägg de två första bilderna, den ... Når det var såååååååå varmt hos deg var det jammen godt du f... Några veckor till så.


    Ja visserligen hade Sigges matte kommenterat om sotägg.Fast länken går till fel inlägg,väldigt frustrerande kan jag tycka.Inte ett förmodat sotägg så långt ögat kan se.Men där ser man goggla och hamna på egna bloggen, ja ja.


     


    Idag fick jag äntligen träffa min mini lookalike Smulan jag gillar henne.Hon kom visst 4:a på utställningen, den domarn måste va blind.Fast det är hon nog, för förra gången hon dömde Smulan skrev hon att det va en hane.


     


    Men Molle vart yrde du iväg nu då,jag har ju inte ens fräst åt dig än, sa Smulan.


     


    Va ju bara lite kottar jag måste kolla.Dom tillhör mest mig eller hur? Tja lillfisen kan väl få en då, har ju faktiskt saknat den där mistluren lite också.


    Sen va det fika sa tvåbeningarna. Och jag hitta eget tuggben.


     


    Fick jag visst inte alls ha det, jag som vart så duktig hitta eget fika grrr.


     


    Aj då, han har vart ovanligt tyst lillfisen. Men nu är det dags håll för öronen ,nu drar han iväg.


     


    Puh han hitta inte fågeln, skönt då slipper man leta efter öronen i skogen.


    Imorgon ska jag få en av födelsedags presenterna, en helg i paradiset de ni. Smulan fundera en stund om hon skulle sitta kvar i bilen och följa med. Men ändra sig sedan, vi skulle ju bara va borta en helg.




 
 
Lillian

Lillian

29 maj 2014 15:30

Er ikke alt på internett sant???? Nei, det er nok greit å ha litt sunn fornuft i bakhodet når man leser ;) Jammen var det kjekt at du fant deg selv, da er det mange andre som finner deg også!

http://www.sognafaret.no

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

31 maj 2014 11:22

Den som söker den finner .... sig själv :))

Sökande hälsningar
BELLA

http://Bellas dogblogg

 
Första året i Hjo

Första året i Hjo

1 juni 2014 08:54

Vad hittade du? Kantareller kanske, eller är det för torrt i markerna. Lite regn och de tittar upp lagom till midsommar. Tror jag.

http://hanskhjo.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av molle - 1 september 2020 17:32

Det har gått några veckor , sen det inte va hållbart längre.Och vi har spridit din aska på ett av dina favoritställen. Inte för att jag vet att man får sånt ,men nu är det gjort. Själv springer du nog sida vid sida med Lizzie , nära nära som alltid ....

Av molle - 31 december 2019 13:42


    Jo jag vet att det va ett tag sen , men det mesta blitt lite slött. Det gäller ju inte matte då , hon fixar vad hon ska .Studier och sånt vet ni.   Vi har till och med hittat dom här som vi letat många år efter.       Trollhänder...

Av molle - 6 oktober 2019 15:03

    Ni vet den där utbildningen , första felsvaret va ett slarvfel hon vet att det är fyra sporer. Fast två på varje så då blev det 2  attans. Andra frågan som blev fel, förvirrade henne skrev rätt först och ändrade sedan.       Men man ...

Av molle - 8 september 2019 13:09

    Ni vet min virrpanna är egentligen pansjo.       Drar omkring och letar svamp.Men så jobbar hon ju 55 % också ,det är jag ju van vid. Fast nu hade hon fått för sig att utbilda sig på 50% ,hmm det blir ju 205% matte.       ...

Av molle - 23 augusti 2019 13:34

    Tjoho utbrister virrpannan , det har regnat av och till några veckor.Nu är det som att dra ur proppen till badvattnet , vet du.        Tja alltså dra gärna ur den du, jag vill inte bada. Faktiskt nästan aldrig.   Här har vi gått ...

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards