mollesnutten

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av molle - 24 juni 2013 12:10

Men matte menar du verkligen att det finns skogar jag inte varit i.

 



Ja tydligen.Nu får du välja vägar så följer jag med,sa hon.

 



Jaha då går vi häråt då.

 



Du vill väl ha lite kantareller tror jag.

 



Här kanske du också vill kolla.

 



Dom är ju inte gigantiska,men en del större fanns det.


Här också kan jag meddela.

 



Väl gömda på sina ställen.


Kommer triljoner till.Blir nog färdiga om nån vecka.Bara regnet vill komma ner som igår.

 



Vad duktig du är sa virrpannan,du klara testet med MVG.Vaddå test bara för jag sprang förbi några en dag.Betyder inte att jag inte kan hitta.

Kan berätta att hon fick bara G.För ibland såg hon inte vad jag markera.Fick nästan lägga sig på marken för att se dom småttingarna.

Men ett par liter någolunda stora,tog vi hem till lillhusse.För han vill ha kantarellmacka ikväll tror jag.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards