mollesnutten

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av molle - 2 juni 2013 10:17

Imorgon är sista sov, latmansdagen på ett tag,sa matte.Hur ska det gå, va ju trött efter gårdagen,så jag somna i bilen efter morgonpromisen.

 

Igår va Pörtbo premiär,för i år.Älskar det stället,man kan springa runt.Leta kottar,springa lite till.Får vara ute hela tiden om man vill.


Men min farmor,hon hade minsann hittat ett bra bad.Det måste man ju kolla.

 

Har ni sett så fint det va.Det där som bubblar i mitten är en dykare.För tyvärr va det så att badet va upptaget redan av dykare.Men nästa gång som jag åker till farmor.Ska jag nog kräva bad direkt på morgon.Då har nog dom där, inte vaknat än.

Sen for vi runt lite till,men hitta inget bra badställe.

 

Förrän här då Järleån.

 

Där blir det lite läskigt tvärbrant,men bollen ska jag minsan ha med hem.


I morse va jag faktiskt lite trött,då kom virrpannan och hennes kompis på.Ut 7,30 innan regnet kommer.Men hallå jag sover ju.Va megavarmt igår ,sliter ju om ni förstår.


 

Fast Eker är ju aldrig fel,där kan man rejsa.

 

Rulla,gömma sig också.

 

Vargmjölk dagens svampfynd.Fast jag markera på typ,5 av promisens 8-10 kantarellställen.Japp duktig är du, sa matte,om ett par veckor kanske.

 

Badar,svalkar mig då i stället kanske.Varmt redan på morgon.Blev tvungen vakna och gå ur bilen när vi kom hem.Åt lite god mat och säcka ihop på fällen i hallen.Snaaark måste sova nu ,snart finns det ingen tid till det.




Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards