mollesnutten

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av molle - 5 juni 2013 10:44

Rivstart på semestern såg matte till att det blev.

 

Vi åker och går runt den där sjön,som inte blev av förra gången.Sagt och gjort.

 

Fint va det,mycket vatten.

 

Testa bada här en stund,trots att vädret inte va så varmt.

 

Sprang omkring,läste tidningen måste man ju också göra.Går nog många hundar här.

 

Pröva badet på tredje eller fjärde stället,va också godkänt.


Sen slappa vi lite,när vi kom hem. Plötsligt kom Smulan , Zebbe och hälsa på .Solen titta också fram,så det blev improviserad grillkväll.Med det som fanns hemma.

 

Ni förstår kanske att jag blev lite trött.


Idag skulle vi hämta dom och åka till Karlslund.Virrpannan såg en massa skolbarn på cyckel,just det sista skolveckan.Där är nog överbefolkat,vi tar ladan istället.

 

Det är det som är så fint, att vintern försvann.Nu kan vi åka vart som.

 

Jag yrde omkring väldeliga idag,va inte social alls.Men det lukta ju så gott av alla spår.

 

Över stock och sten,fast Zebbe tog under helt plötsligt.Det är ju han som hoppar jämt annars.

 

Men visst är det vackert i skogen.I slutet av promisen skärpte jag mig och tala om att det minnsann snart kommer kantareller.Då börjar en annan tid,en lite socialare.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards