mollesnutten

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av molle - 22 februari 2013 18:31

En dag i veckan pröva jag om jag kunde va knähund.

 

Gick ju sådär kan jag säga.Men mysigt va det en stund.Och lillhusse har ju ett stort knä,vilket inte virrpannan har.

På torsdag kom matte ganska tidigt,vi drog till eker.

 

Mysigt massa kottar hade kommit upp,då är det nog snart vår.

 

Men hallå vart tog den jättestora vägen.Ja härligt va det och ljust så underbart.Solen syntes fortfarande fast den värmde inte.Hitta lite leverpastejbuskar har hört att nån annanstans.Finns det buskar med baconost ,måste nosa upp nån sån en dag. Hi hi virrpannan glömde bort tiden så det blev ingen kurs då.Vi tar igen det nästa vecka sa hon.

Bra med mattar som prioriterar rätt.Fredag sluta hon ännu tidigare.

 

Bus med kompisar,här säger jag och Smulan.Kom igen nu lillfjanten,du som är så tuff annars.

 

Jodå han våga komma lite närmare.Sen plötsligt va han med på rejs i skogen också.

Visa matte väldigt tydligt idag att jag kommer ihåg.Vart hon plocka murklor ifjol,fast då va jag ju inte svamphund.

Men ville bara att hon skulle veta att det lukta där och på några andra ställen också.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards