mollesnutten

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av molle - 10 februari 2013 11:55

Jodå idag kom hon ihåg,den här lilla tjejens namn.

 

Heter Stina.Och ingen av de andra namn som hon försökte med igår.Beda,Bella,Greta o.s.v innan hon gav upp.

Skönt, betyder att hon inte fått helt hjärnsläpp i alla fall.Stina har föresten fått en lillasyster på två ben i förrgår natt.Mysigt, en egen liten tvåbening att pussa på.Jag älskar dom små som va här igår.Fast tycker det är bra att dom inte är här jämt.Blir lite trött kan jag säga.

 

Ligan är på G.Yeas rusa runt och busa är kul.

 

Alarm,alarm molle har en pinne.

 

Nä glöm det det är min,bara min.Finns ju inte så många nu .Ni kan få ta den där lilla biten som jag lämna.

 

Smulan glömmer minsann ingen godissten.Va väl lite ofint att använda den till toalett.Men va av nöden ju.

Kanske får jag en viltburgare idag,matte såg så ut, när hon kolla frysen efter brunch.

Synd att det inte va Twister som hittades idag.Men då får vi väl ta nya tag nästa helg.Nån liten på fri tass,  va det ju som hittades.Och är hemma i värmen igen



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards