mollesnutten

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av molle - 1 februari 2013 17:54

Virrpannan överträffar sig själv ibland.Yrt omkring hit och dit hela veckan.Min bil måste städas och tvättas,vad ska det va bra för.Den är bra som den är tycker jag.Jo den skulle besiktas va nu det är.


Sen tog hon fram svamptorken i slutet av januari,är du helt tokig.Finns faktiskt inga svampar nu.Jo vi måste testa och se så det funkar ordentligt.

 

Najs den där grejen va bättre än jag tänkte.Kycklinghjärtan gick visst att torka till godis.Det har hon lärt sig av Shiffra.Oj oj oj va gott det va,fick några råa också.


Va ute en kväll i veckan en pytteliten kisspromis,såg ut så här sen.

 

Det börja snöa ska detta va nödvändigt sa jag.

 

Fick en liten tröstgodis ben med bacon, om ni vill veta,så smakar det mumma.

Så blev det då äntligen fredag,ut och busa.Nej först måste min bil besiktas sa matte.Ja ja då kommer hon väl inte hem innan solen gått ner idag heller då suck.


Jodå hon kom hem, blankt papper på bilen som vanligt sa killen.Det kunde jag talat om för honom, så han inte sinkat oss.Den är ju faktiskt bara 10 år nu.Ska väl hålla lite tycker jag.Inte har den varit så mycket i närheten av Sigges matte heller.Så underliga fel uppträder.


Jippie äntligen iväg till skogen!!!!!!

Smulan,Zebbe och Texas vänta på oss.

 

Tjohej Smulan är tillbaka efter operationen.Ser ni va snön smält härligt.

 

Texas är i fin form men lite efter.

   

Fast vi kan faktiskt springa bredvid när vi inte gruffar,vem som ska bestämma.

 

Försök få alla på en bild utan att ställa upp dem.

 

Gunn-Britt har kottar vill jag ha sa jag.

 

Ville visst de andra också.Till och med Texas har lärt sig det idag,tur att skogen har många kottar.


När vi var på väg till bilen igen,kom det några med hund.Texas for iväg och skällde,Smulan lät sig kopplas,Zebbe trilska  men kom sen.Som han hjälpte Texas att skälla sen, när de kom iväg och koppla Texas.

Då retades matte lite, Idag va det molle som va duktigast.Han kom direkt.Men hon vet ju att det är svårare att få in tre än en.Speciellt som den tredje är på pensionat.Och jag är ju ingen uppfostrad hund,men det funkar oftast.Så idag fick jag glänsa lite.Ska vila nu till morgondagens promis.Helger gillar jag.





Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards