mollesnutten

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av molle - 15 februari 2013 18:20

Ja är ju ljust lite längre om dagarna nu,så då hamna jag här.I tisdags.

 

Där korvbusken blommade sist.Letar och letar men det har nog vart för dåligt med sol.Ja där ser du sa matte,bara en massa nyanser av grått .

På torsdag va jag på onödiga kursen.Kul ska det bli lite action nu då  

Nehej skulle stretcha benen hit och dit.Tacka vet jag Sigge Svamphunds kurs,ut och busa ,jobba lite och spaa i skogen.Mer i min stil kan jag tala om.Fast jag tröstar mig med att instruktörshunden Tikka,hellre ville spana in mig än jobba.  Men det är väl inte så konstigt,jag är ju en snygg man i mina bästa år.

Men imorse va jag trött.Och virrpannan gnällde över muskler hon inte visste att hon hade.Rätt åt henne tyckte jag.

Oj fredag matte sluta tidigt.

Eker med kompisar livet kan inte bli bättre tror jag.

 

Tre svart längst fram.Och så Luddix.

 

Får inte springa så som vi.Gammal och lite för mycket vikt.

Hmm sa matte undrar om det är den som va på ditt gamla dagis.Du uppförde dig inte som vanligt.Hon undrar,kanske va det den Luddix som satt och skällde på ekorren i trädet.Hur länge som helst,efter promisen,på eftermiddagen.




Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards