mollesnutten

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av molle - 16 februari 2013 12:01

Idag tyckte virrpannorna att det behövdes omväxling.Vi testar markaskogen sa dom.Nånstans borde det gå att undvika skidspår.Försökte få med Freja och Gucci också men deras matte orka inte.Därför passa vi på att reta dom på vägen,vovv vovv vi ska till skogen.Ska ni inte hänga på,glöm sjuka matte nu.Nehej dom är ena riktiga mattetjejer.

 

Det är ju det här som är livet,skogen rejsa, oj där lukta det rådjur.Sen va jag borta en lång stund, hmm sa matte kan det inte komma svampar snart.För då glömmer du alla såna dofter.

 

Här hitta vi visst en spagrop,synd inte Sigge va med, han skulle behöva en sån.Själv tycker jag faktiskt att det är för kallt än.

 

Här trodde matte att det skulle bli mer färger än grått.Tja lite grönt då,men ingen sol så det blev inte mer än så.

 

Här har jag faktiskt hittat en kotte,inte illa vårtecken.

 

Vad sysslar han med ser Smulan ut att tänka.Jo här växer det murklor på våren sa jag ju.Känner doften, ett vårtecken till.Kan inte onödiga snön smälta snart.

Sen blev det hundgodisbutiken,men jag fick inte gå med in  Bara en snabbis köpa fikagodis till kursen sa hon.

Jaha onödiga kursen,ska va ett par gånger till ja.Väldigt va jag blev pessimistisk plötsligt.Nej strunt i det våren kommer när den kommer,många rejs kvar.

Efter det åkte dom till Örebros nästa hundlekplats,såg bra ut,nu får vi bilda förening.Hoppas bara att hussar och mattar har vett att,plocka upp efter sina hundar.Om det sker en olycka där.Vill ju inte att virrpannan ska va fullt upptagen med sånt,istället för att åka till skogen med mig.

Matte jag känner att det finns nåt mer i påsen från hundgodisbutiken.

 

Oj lördagsgodis,kan jag få den snart.Annars behövs här slambil,för allt drägel.Ha en trevlig lördag alla kompisar,med mycket lördagsgodis. 




Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards