mollesnutten

Alla inlägg den 26 september 2012

Av molle - 26 september 2012 05:52

I måndags ringde Smulan och Zebbe ville gå till skogen  .

Matte fastna på motorvägen,hade vart nån olycka,men kom hem 30 minuter försent.Tur för henne det, att dom vänta.

Sen rejsa vi,den där Zebbe är allt en kvick en.Men han får lära sig veta hut snart.Morrar och springer förbi mig.Sen springer han till matte och piper när jag säger ifrån.Skvallerbyttan.  .

Fast inte är han rädd för skogen,inte för lerpölar heller.Blir nog en kul kompis bara han blir lite större.


Idag vakna matte så där jättetidigt,det regna.Är väl inte farligt bara på med kläder sa hon.Åh nej man får ju   

skämmas.Röda regntäcket på,tur det va mörkt ute.Man vet ju aldrig kan ju va nån mer som har tokig matte.Ute och går tidigt i regnrusket.

Tänkte hämas när vi kom in

 

Oj blev nästan spökbild.Fick inte ligga i mattes säng.Hi hi hi där lura jag henne allt.

 

Fast nu har jag nästan torkat om tassarna och magen.Har ju inga såna där braiga skor som hon fick i paketet förra veckan.Fast jag kände nog att det kom från en vovvebutik.Ska nog kolla nätet efter såna till mig.Bara matte går till jobbet och lämnar bankkortet hemma.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards