mollesnutten

Alla inlägg den 2 september 2012

Av molle - 2 september 2012 10:36

Igår kväll va jag och hälsa på grannhundarna Baloo och Chicco.Enligt matte visa jag mina sämsta sidor.Vadå skulle ju bara tala om för den där jumla igelkotten.Att smiter du in till mig den här vägen så kissar jag på dig igen.Han gilla nämligen inte det förra gången.

Idag va äntligen smulan med i skogen och rejsa trevligt tycker jag.Igår va hon i Falun på sån där utställning ni vet.

  Foto.G-B Sjöberg

Det blev en tredje plats,inte konstigt så söt som hon är.Och sen blandis första pokal som

  foto.G-B Sjöberg

Bästa teamwork,det är ju det jag sagt, hon har full koll på matte hela tiden.Är väl kanske för att hon inte vill att hennes  matte ska försvinna.Snygg vattenskål förresten.Ska bli roligt att se hur det går i kolmården,för dit ska jag få följa med.Ja just det två äventyr den här månaden.

Idag tyckte matte att jag bara kunde rejsa,inte leta svamp.Men jag tänkte att Smulans matte kanske vill ha,hela vårat köksbord är ju fullt.Så jag visa lite ställen men dom flesta var väldigt små.Men dom fick en del med hem i alla fall.

Ja just det ifall ni har glömt  

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards