mollesnutten

Alla inlägg den 1 september 2012

Av molle - 1 september 2012 12:07

Vi va inte ute tidigt idag,men mörkt va det i skogen fortfarande.

 

Tur att vi sov länge idag,annars hade det vart helt svart.

Det hade kommit otroligt många såna här sen sist.

 

Då blir Smulans matte glad när jag visar henne.Dom fanns typ överallt som vanligt.

Men usch då matte tänkte sig hit.

 

Där dom vilda grisarna bökat runt,tycker det stället är lite läskigt.Tror matte tycker det också,hon kollar väldigt noga runt om.Inte bara efter kantareller.

 

Fast visst växte det såna.Inte bara den där gula bakom mig,utan många framför också.

 

Lite gömda här och där.I vildsvinens spår,blev väl typ 5-6 liter just där.

 

Sen blev det bingo,matte hade rätt.

 

Det växte såna här.Svarta trumpetsvampar,det är meningen att jag ska lära mig såna nästa helg.Hoppas vi hittar många då ,så jag slipper va i vildgrisarnas land.Eller att matte hittar såna nån annan stans.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards