mollesnutten

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av molle - 28 oktober 2012 11:44

Lördagsgodis va gott

 


I morse stod vi och väntade på kompisar.Ända tills virrpannan kom på att kolla meddelandena på fejan.Det händer ju titt som tätt att man inte ser att det finns nya.Och jo då där stod det att vi fick åka själva.Hmm

 

Onödiga isen har kommit hit också.Kolla min bästa lergrop.

 

Där kan man inte klämma ner sig idag i alla fall.Och svamparna

 

Ser ut så här visserligen svarta ,men luktar fel .Matte sa att nu blir det nog inget förrän murklorna kommer till våren.Är ju faktiskt jättelångt dit vad ska jag då hitta på.Sen fanns det visst nåt som heter vinterskivling,som hon sett nån sen höst.Hoppas jag får lära mig dem.

 

Annars blir det nog mycket.Söka bollen i snåren.Ha ha jag hitta den.Fast visst är det lite vackert ändå.

 

Rimfrost överallt.

 

Och när solen lyser på den så glittrar det riktigt.  

Och till sist ska jag skicka vidare en award som jag fått från Sigge Svamphund.

  Passar perfekt en sån här dag.Fri för alla som känner att de behöver en uppmuntran.Nu ska här mysas med middags slummer.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards