mollesnutten

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av molle - 11 oktober 2012 19:18

Den här veckan har hon mest,jobbat och sovit.Ja då kunde hon ju inte ställa till nåt just då i alla fall.Idag när vi gick ut så va Smulan och Zebbe utanför.Jag hann nästan inte tala om för matte att det kommit ett paket. Vi tar det sen sa hon ,det är godisväskan.

Kul sa jag promis i skogen kanske.  Nej jag har lovat lillhusse våfflor,blir en liten just nu.Gott sa Smulans matte får jag också.Ja så dom vart med in ,vi busa lite matte fixa och dona.Virra som vanligt för inga kort.Skyllde på matlagning och sånt.

När dom gått så sa jag paketet,nej diska först.Ja ja ordningsam hon blivit plötsligt.


Sen äntligen

 

Luktar ju fasansfullt gott.Är ju bara en tom godisväska,sa hon.Nej men se det va det inte.

 

Sigge svamphund har skickat godisar,kolla.

  

Inte konstigt att brevbäraren inte fick ner det i brevinkastet,mums.

Undrar om matte skickat till han också.Så det va därför jag inte fick nåt öra imorse.Nej sa hon tyvärr så kom jag inte på att man kunde göra så.Skällt lite på henne,är nog det där jumla jobbets fel tror jag.Hon måste börja bättra sig annars blir hon utbytt.Har börjat diskutera med Smulans matte om jag kan få bo hos dom.

Baconsnittarna va utsökta kan jag tala om.Resten sparar jag till en annan dag,ska kanske ta strupen imorgonbitti.

Imorgon slutar matte tidigt då ska jag till skogen,inget att diskutera tycker jag.Eventuellt ska Freja och Gucci med också.Vi får se men skogen blir det jiiipie

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards